Αθήνα

°C

Κυριακή

26

Σεπτεμβρίου 2021

alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Πορτοκάλι, νόστιμο και ευεργετικό – Τα πολλαπλά οφέλη του
ΥΓΕΙΑ

Πορτοκάλι, νόστιμο και ευεργετικό – Τα πολλαπλά οφέλη του

Το πορτοκάλι είναι το αγαπημένο φρούτο του χειμώνα και όχι άδικα, αφού εκτός από ιδιαίτερα γευστικό, έχει πολλά οφέλη στην υγεία μας. Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες με τη μεγαλύτερη παραγωγή πορτοκαλιών. Αν δεν καταναλώνετε ήδη πορτοκάλια σε καθημερινή βάση, μαθαίνοντας τα σημαντικά οφέλη τους, σίγουρα θα τα προτιμήσετε. Τα πορτοκάλια, χάρη στην […]

πορτοκάλι

Το πορτοκάλι είναι το αγαπημένο φρούτο του χειμώνα και όχι άδικα, αφού εκτός από ιδιαίτερα γευστικό, έχει πολλά οφέλη στην υγεία μας.

Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες με τη μεγαλύτερη παραγωγή πορτοκαλιών.

Αν δεν καταναλώνετε ήδη πορτοκάλια σε καθημερινή βάση, μαθαίνοντας τα σημαντικά οφέλη τους, σίγουρα θα τα προτιμήσετε.

  1. Τα πορτοκάλια, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C, ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και προφυλάσσουν από ιώσεις.Συμβάλλουν έτσι στην καλή λειτουργία των λευκών αιμοσφαιρίων, ρόλος των οποίων είναι να αντιμετωπίζουν τους ιούς.
  2. Η κατανάλωση πορτοκαλιών ρυθμίζει την πίεση, αφού είναι πλούσια σε κάλιο και φτωχά σε νάτριο.
  3. Τα πορτοκάλια δεν περιέχουν καθόλου χοληστερόλη και ταυτόχρονα έχουν την ικανότητα να μειώνουν τα επίπεδα της «κακής» (LDL) χοληστερόλης στο αίμα.
  4. Σύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, η καθημερινή κατανάλωση ενός ποτηριού χυμό πορτοκάλι μειώνει αισθητά τον κίνδυνο άνοιας.
  5. Το πορτοκάλι έχει λίγες θερμίδες, συγκεκριμένα 47 θερμίδες ανά πορτοκάλι. Περιέχει επίσης πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες μας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα.
  6. Αν καπνίζετε, έχετε έναν λόγο παραπάνω να καταναλώνετε πορτοκάλια. Η νικοτίνη καταστρέφει την πολύτιμη για τον οργανισμό μας, βιταμίνη C, στην οποία είναι πλούσια τα πορτοκάλια.
  7. Τα πορτοκάλια όταν τρώγονται συνδυαστικά με τροφές που έχουν σίδηρο, ενισχύουν την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό.
  8. Η συστηματική κατανάλωση πορτοκαλιών μπορεί να προστατεύσει από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας των ματιών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Η έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν τουλάχιστον ένα πορτοκάλι σε καθημερινή βάση μείωσαν κατά 60% τον κίνδυνο ανάπτυξης εκφύλισης της ωχράς κηλίδας του ματιού.
  9. Ο χυμός πορτοκαλιού, αλλά όχι και ο χυμός λεμονιού, μπορεί να αποτρέψει τον σχηματισμό πετρών στα νεφρά, σύμφωνα με έρευνα.
  10. Τα πορτοκάλια μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για καλλυντικούς σκοπούς χαρίζοντας λαμπερό δέρμα και καταπολεμώντας πανάδες και δυσχρωμίες του δέρματος.
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις