Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το νέο “χαράτσι” της ΔΕΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το νέο “χαράτσι” της ΔΕΗ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: l.a.ntokas

Παρέμβαση με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της ΔΕΗ για την επιπλέον χρέωση έγχαρτου λογαριασμού,  ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ, όπως ανακοίνωσε, πρόκειται να χρεώνει ένα ευρώ επιπλέον την αποστολή έγχαρτου λογαριασμού, από 1η Δεκέμβρη. Σε επιστολή του προς στην ΔΕΗ Α.Ε., ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισημαίνει ότι η συγκεκριμένη επιβάρυνση, δεν μπορεί […]

30.11.2018 | 15:02

Παρέμβαση με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της ΔΕΗ για την επιπλέον χρέωση έγχαρτου λογαριασμού,  ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ, όπως ανακοίνωσε, πρόκειται να χρεώνει ένα ευρώ επιπλέον την αποστολή έγχαρτου λογαριασμού, από 1η Δεκέμβρη.

Σε επιστολή του προς στην ΔΕΗ Α.Ε., ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισημαίνει ότι η συγκεκριμένη επιβάρυνση, δεν μπορεί να γίνει χωρίς την ρητή συναίνεση του καταναλωτή.

Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, η νέα αυτή επιβάρυνση παραβιάζει τους όρους της Σύμβασης.

Αυτοί εξασφαλίζουν στον καταναλωτή το θεμελιώδες δικαίωμά του για την ανάγκη έγκαιρης και σαφούς παρακολούθησης του λογαριασμού του.

Επιπλέον, όπως τονίζεται, αυτή η επιπλέον χρέωση του ενός ευρώ επιβαρύνει αρκετές κατηγορίες ευάλωτων πολιτών  που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο.

«Πρόκειται για την ίδια κατηγορία ευάλωτων καταναλωτών που επιβαρύνεται και με τις προμήθειες στις τράπεζες και τα ιδρύματα πληρωμών .

Επειδή, ακριβώς εξαιτίας αυτής της αδυναμίας τους, δεν μπορούν αυτοδυνάμως να προβούν σε ηλεκτρονικές πληρωμές λογαριασμών».

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζητά από τη ΔΕΗ να μη προσβεί στην ανωτέρω χρέωση.

Αντιθέτως, να προχωρήσει στη μείωση κατά 1 ευρώ κάθε λογαριασμού κατανάλωσης, εφόσον ο πελάτης επιλέξει την ηλεκτρονική αποστολή έναντι της έγχαρτης.

Exit mobile version