Greece 365 Day Destination: Καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Greece 365 Day Destination: Καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Kαλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018 αναδείχθηκε το πολυβραβευμένο σποτ του ΕΟΤ, Greece: 365 Day Destination, ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες Κατέλαβε την 1η θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες, με σχεδόν διπλάσιους ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα. Συγκεκριμένα κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο “People´s Choice” Award World´s Best Tourism Film 2018» της […]

14.11.2018 | 14:37

Kαλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018 αναδείχθηκε το πολυβραβευμένο σποτ του ΕΟΤ, Greece: 365 Day Destination, ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες

Κατέλαβε την 1η θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες, με σχεδόν διπλάσιους ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα.

Συγκεκριμένα κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο “People´s Choice” Award World´s Best Tourism Film 2018» της CIFFT.

Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ο δημιουργός του σποτ Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας και η προϊσταμένη υπηρεσίας του ΕΟΤ Αυστρίας Ελένη Μελιτά, σε ειδική τελετή απονομής στη Βιέννη.

Το βράδυ της απονομής, η Πρεσβεία της Ελλάδας στην Βιέννη παρέθεσε δεξίωση προς τιμή της βραβευθείσας ταινίας, παρουσία του εκτελούντος χρέη Πρέσβη κ. Νικολάου Σαπουντζή.

Ο κ. Κιούκας μετέφερε τις ευχαριστίες της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ Κωνσταντίνου Τσέγα, για τη μεγάλη διάκριση της CIFFT και κάλεσε τους παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο να επισκεφτούν και να γνωρίσουν τους πανέμορφους προορισμούς της Ελλάδας 365 ημέρες τον χρόνο.

Στην δεξίωση παραβρέθηκαν βραβευθέντες σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο, διευθυντές φεστιβάλ τουριστικών ταινιών, εκπρόσωποι οργανισμών τουρισμού άλλων χωρών και δημοσιογράφοι.

H CIFFT διοργανώνει 18 φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλο τον κόσμο, στοχεύοντας στην προώθηση της αριστείας ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες που παράγονται για την προώθηση ενός προορισμού ή ενός τουριστικού προϊόντος.

Η υποβολή της υποψηφιότητας του ελληνικού σποτ στην Διεθνή Επιτροπή της CIFFT και η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων, έγινε από το Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας όπου και η έδρα της CIFT.

Δείτε το σποτ:

Exit mobile version