Αθήνα

°C

kairos icon

Πέμπτη

18

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΕΛΛΑΔΑ / “Ναι μεν, αλλά…” για τη μετάθεση – “Δεν διαταράχθηκε η λειτουργία του σχολείου”
ΕΛΛΑΔΑ

“Ναι μεν, αλλά…” για τη μετάθεση – “Δεν διαταράχθηκε η λειτουργία του σχολείου”

«Ναι μεν, αλλά…» απαντά η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ,  Παναγιώτα Δριτσέλη, στις κατηγορίες που αναφέρουν ότι μετέθεσε στο γραφείο της δασκάλα δημοτικού σχολείου, αφήνοντας μαθητές χωρίς εκπαιδευτικό. Όπως αφήνει να εννοηθεί στην ανακοίνωσή της, η απόσπαση όντως έγινε, αλλά…η τάξη δεν έμεινε χωρίς δασκάλα. Αναλυτικά η δήλωσή της: Στη συνέχεια επαναλαμβανόμενων δημοσιευμάτων περί διατάραξης της λειτουργίας […]

Αποτέλεσμα εικόνας για παναγιώτα δριτσέλη

«Ναι μεν, αλλά…» απαντά η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ,  Παναγιώτα Δριτσέλη, στις κατηγορίες που αναφέρουν ότι μετέθεσε στο γραφείο της δασκάλα δημοτικού σχολείου, αφήνοντας μαθητές χωρίς εκπαιδευτικό.

Όπως αφήνει να εννοηθεί στην ανακοίνωσή της, η απόσπαση όντως έγινε, αλλά…η τάξη δεν έμεινε χωρίς δασκάλα.

Αναλυτικά η δήλωσή της:

Στη συνέχεια επαναλαμβανόμενων δημοσιευμάτων περί διατάραξης της λειτουργίας του δημοτικού σχολείου Τρανόβαλτου Κοζάνης, θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι δεν ανταποκρίνονται επ’ ουδενί στην πραγματικότητα. Το συγκεκριμένο δημοτικό σχολείο είναι πλήρως στελεχωμένο, όχι μόνο σε δασκάλους, αλλά και σε εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων.

Όπως προκύπτει και από το σχετικό δελτίο τύπου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κοζάνης η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου ουδέποτε διαταράχθηκε. Τα κίνητρα όσων βρίσκονται στην αφετηρία αυτών των δημοσιευμάτων δεν είναι εκπαιδευτικά, ούτε ανιδιοτελή και θα πρέπει να προβληματιστούμε όλοι για την απόσταση που αποτυπώνεται ανάμεσα στους ισχυρισμούς των δημοσιευμάτων και στα πραγματικά δεδομένα, όπως προκύπτουν από τα επίσημα στοιχεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κοζάνης.

Κλείνοντας, θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι ως εκπαιδευτικός, αλλά και ως γονέας, δεν θα συναινούσα ποτέ στην υπολειτουργία ενός σχολείου, ιδιαίτερα δε, εφόσον πρόκειται για ένα σχολείο της επαρχίας. Ως εκπαιδευτικός και ως γονέας θεωρώ, επίσης, απαράδεκτη τη στοχοποίηση εκπαιδευτικών στο βωμό μικροσκοπιμοτήτων.

Ως προς τα περί ηθικής, την ηθική μου έχω επιλέξει να μην την διαπραγματεύομαι στην βάση εμπαθειών και αναληθών γεγονότων. Η πορεία μου στο δημόσιο βίο και η στάση ζωής μου είναι η καλύτερη απάντηση.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις