alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Πώς θα ξέρεις ποιο μαξιλάρι είναι κατάλληλο για σένα
ΥΓΕΙΑ

Πώς θα ξέρεις ποιο μαξιλάρι είναι κατάλληλο για σένα

μαξιλαρια

Πολλές έρευνες που αφορούν τον πόνο στον αυχένα, έχουν δείξει ότι η επιλογή του κατάλληλου μαξιλαριού είναι πιο σημαντική και από την επιλογή στρώματος.

Η χρήση πολύ χαμηλών και μαλακών μαξιλαριών από όσους κοιμούνται στο πλάι ή η χρήση ψηλών και σκληρών μαξιλαριών από όσους κοιμούνται ανάσκελα ή μπρούμυτα, μπορούν να οδηγήσουν σε αυχενικούς πόνους λόγω της πίεσης που ασκείται κατά τη διάρκεια του ύπνου στη σπονδυλική στήλη.

Το κριτήριο για την επιλογή του ιδανικού για σας μαξιλαριού, είναι η στάση του σώματός σας κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Αν κοιμάστε ξαπλωμένος ανάσκελα χρειάζεστε ένα μαλακό ή μέτριο μαξιλάρι που θα υποστηρίζει το κεφάλι σας, χωρίς να αναγκάζεστε να γείρετε τη σπονδυλική σας στήλη. Ένα μαξιλάρι με γέμιση χαμηλής πυκνότητας μπορεί να σας παρέχει αυτή την υποστήριξη.

Αν κοιμάστε μπρούμυτα θα χρειαστείτε ένα μαλακό μαξιλάρι με την ελάχιστη υποστήριξη (χαμηλό), ώστε να μπορείτε να γυρνάτε το κεφάλι σας καθώς κοιμάστε χωρίς να ασκείτε μεγάλη πίεση στο λαιμό σας.

Αντιθέτως, αν κοιμάστε στο πλάι, θα χρειαστείτε ένα πιο σκληρό μαξιλάρι, με μεγαλύτερο όγκο (ψηλό) ώστε να υποστηρίζει καλύτερα το κεφάλι σας και να κρατά ευθυγραμμισμένη τη σπονδυλική σας στήλη, προσφέροντάς σας ένα πιο άνετο και ξεκούραστο ύπνο.

Τι γίνεται όμως όταν κοιμάστε πότε στο πλάι και πότε με την πλάτη ή με την κοιλιά;

Μία λύση είναι να χρησιμοποιήσετε δύο μαλακά ή μέτρια μαξιλάρια. Όταν κοιμάστε στο πλάι να έχετε και τα δύο και όταν κοιμάστε ανάσκελα ή μπρούμυτα να κρατάτε μόνο το ένα.

Δείτε ακόμη:

wethair

Πηγαίνεις κι εσύ για ύπνο με βρεγμένα μαλλιά; Σταμάτα!