Αθήνα

°C

Δευτέρα

18

Οκτωβρίου 2021

alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / 4 τροφές που καταπολεμούν το άγχος
ΥΓΕΙΑ

4 τροφές που καταπολεμούν το άγχος

Όταν νιώθεις αγχωμένη και στρεσαρισμένη για ένα σημαντικό ραντεβού ή ένα meeting είναι πολύ εύκολο να στραφείς σε φαγητά που δεν σου κάνουν καλό. Υπάρχουν όμως τροφές, που μπορούν πραγματικά και να σε ανακουφίσουν από το άγχος και να βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού σου. Πάρε χαρτί και μολύβι και ρίξε μια ματιά παρακάτω. Σολομός Μελέτες […]

Όταν νιώθεις αγχωμένη και στρεσαρισμένη για ένα σημαντικό ραντεβού ή ένα meeting είναι πολύ εύκολο να στραφείς σε φαγητά που δεν σου κάνουν καλό.

Υπάρχουν όμως τροφές, που μπορούν πραγματικά και να σε ανακουφίσουν από το άγχος και να βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού σου.

Πάρε χαρτί και μολύβι και ρίξε μια ματιά παρακάτω.

Σολομός

Μελέτες δείχνουν ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στον σολομό μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του άγχους. Οι ειδικοί συνιστούν να τρώμε 170-230γρ σολομό δύο φορές την εβδομάδα για να πάρουμε τα οφέλη αυτής της υπερτροφής.

Μαύρη σοκολάτα

Σύμφωνα με μια μελέτη στο περιοδικό International Journal of Health Sciences, η μαύρη σοκολάτα μπορεί να ρυθμίσει τα επίπεδα άγχους, μειώνοντας την ορμόνη του στρες όπως η κορτιζόλη. Η κατανάλωση σοκολάτας αυξάνει τη σεροτονίνη στον εγκέφαλο, δίνοντάς ένα buzz που μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις το άγχος.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Όταν αισθάνεσαι αγχωμένη, ίσως είναι καλή ιδέα να ετοιμάσεις μερικά φαγητά ή σαλάτες με λαχανικά που θα σε κρατήσουν σε μία πιο ήρεμη κατάσταση. Μια μελέτη στο The Journal of Affective Disorders αναφέρει ότι το φυλλικό οξύ στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά συνδέεται με την ανακούφιση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων όπως το άγχος και το στρες.

Βατόμουρα

Ένας φυσικός τρόπος για την καταπολέμηση του στρες είναι το ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Οι ειδικοί συνιστούν να τρως βατόμουρα για να πάρεις τα αντιοξειδωτικά που χρειάζεσαι, αλλά μπορείς επίσης να στραφείς και σε άλλα φυτικά τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, οι γλυκοπατάτες, τσάι, ακόμα και κρασί.

Διαβάστε ακόμα:

Σταματήστε τώρα την κακιά συνήθεια μετά το φαγητό

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις