Ο διαδικτυακός «πόλεμος» YouTube – Instagram

PLUS

Ο διαδικτυακός «πόλεμος» YouTube – Instagram

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: l.a.ntokas

Ξεκίνησε ο διαδικτυακός «πόλεμος» μεταξύ YouTube και Instagram με την απάντηση της Google να είναι άμεση. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στο συνέδριο VidCon 2018, το YouTube εμπλουτίζεται με νέες λειτουργίες που θα τους βοηθήσουν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα, αλλά και να χτίσουν καλύτερα τη σχέση τους με το κοινό που τους ακολουθεί. Διαβάστε ακόμα: Ουάου! Μια τέλεια αλλαγή από σήμερα […]

22.06.2018 | 11:59

Ξεκίνησε ο διαδικτυακός «πόλεμος» μεταξύ YouTube και Instagram με την απάντηση της Google να είναι άμεση.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στο συνέδριο VidCon 2018, το YouTube εμπλουτίζεται με νέες λειτουργίες που θα τους βοηθήσουν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα, αλλά και να χτίσουν καλύτερα τη σχέση τους με το κοινό που τους ακολουθεί.

Διαβάστε ακόμα: Ουάου! Μια τέλεια αλλαγή από σήμερα στο Ιnstagram

Σύμφωνα με τη Google, η υπηρεσία YouTube καταγράφει περισσότερους από 1.9 δισεκατομμύρια χρήστες που την επισκέπτονται τουλάχιστον μία φορά το μήνα από 90 χώρες και σε 90 διαφορετικές γλώσσες.

Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία, όπως φαίνεται στο techgear, για τους δημιουργούς, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι καταγράφηκε αύξηση κατά 35% στον αριθμό των χρηστών που κερδίζουν τουλάχιστον $10.000/έτος και κατά 40% στον αριθμό αυτών που κερδίζουν τουλάχιστον $100.000/έτος!

Με τις νέες λειτουργίες, όμως, η αποκόμιση κέρδους θα επεκταθεί και εκτός του τομέα των διαφημίσεων.

Με τα Channel Memberships, οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν τη δυνατότητα να χρεώνουν τους συνδρομητές των καναλιών τους με $4.99/μήνα, έτσι ώστε οι τελευταίοι να έχουν πρόσβαση σε μοναδικά badges, νέα emojis, αποκλειστικότητες και ξεχωριστά καλούδια που ενδεχομένως θα προσφέρονται από το κανάλι (π.χ. περιορισμένου εύρους livestreams και videos). Η συγκεκριμένη δυνατότητα θα είναι ανοικτή μόνο για κανάλια που έχουν περισσότερους από 100.000 συνδρομητές.

Διαβάστε ακόμα: Σχέση από απόσταση; Αυτό το gadget είναι για σένα

Επιπλέον, το YouTube συνεργάζεται με την Teespring για τη δημιουργία αποκλειστικού εμπορεύματος για κάθε κανάλι με περισσότερα από 20 είδη (όπως μπλουζάκια και κούπες), τα οποία θα είναι διαθέσιμα μέσα από το κανάλι αρκεί να έχει τουλάχιστον 10.000 συνδρομητές.

Τέλος, η Google ανακοίνωσε τη λειτουργία Premieres που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να ανεβάζουν προγραμμένα videos ως ζωντανές μεταδόσεις σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, έτσι ώστε να δημιουργούν το απαραίτητο hype για κάποιο γεγονός που θέλουν να προβάλουν.

Όταν ο δημιουργός επιλέξει να δημοσιεύσει μία Πρεμιέρα, το YouTube θα δημιουργεί αυτόματα μια ξεχωριστή σελίδα που θα μπορεί να δει ο καθένας. Όταν ξεκινήσει η προβολή του video, οι χρήστες θα μπορούν να συνομιλούν μεταξύ τους και με τον δημιουργό σε πραγματικό χρόνο. Σαν να μαζευόμαστε όλοι μαζί για να παρακολουθήσουμε π.χ. μια ταινία σε προκαθορισμένη ώρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Χάος στην Ινδία μετά τη συντριβή του αεροσκάφους σε ξενώνα γιατρών, καμία ελπίδα για επιζώντες 22.06.2018 | 11:59
Στάθης Αγγελόπουλος στη δίκη: «Η πρώην σύζυγός μου ήθελε να με εκδικηθεί – Πήγε στην κουζίνα και χτύπησε στο πρόσωπο στο ντουλάπι» 22.06.2018 | 11:59
Στέφανος Κωνσταντινίδης για Σούπερ Κική: «Δόξα τω Θεώ που σπίτι μας δεν μπαίνουν περιττώματα» 22.06.2018 | 11:59
Δήμος Πετρούπολης: Πλήρης στήριξη στους εργαζομένους καθαριότητας 22.06.2018 | 11:59
Πειραιάς: Έτοιμος για τον ποδηλατικό αγώνα «Criterium Piraeus» 22.06.2018 | 11:59
Κηφισιά: Μαθητές δημοτικού προσφέρουν αναπηρικό αμαξίδιο στο νοσοκομείο ΚΑΤ 22.06.2018 | 11:59
ΕΟΚ κατά Εργκίν Αταμάν: «Προσέβαλε Έλληνες αθλητές που έχουν φορέσει το εθνόσημο, τον καλούμε να ανακαλέσει» 22.06.2018 | 11:59
Παπανικολάου: Δεν δέχομαι να λένε μπ@@@@ρδους τους οπαδούς μας – Με ρώτησαν γιατί δεν κάνω το ίδιο με τον Χουάντσο 22.06.2018 | 11:59
Exit mobile version