«Αυτό ήταν, τη γα@@@με»: Τα τελευταία λόγια του πιλότου του μοιραίου Antonov

ΚΟΣΜΟΣ

«Αυτό ήταν, τη γα@@@με»: Τα τελευταία λόγια του πιλότου του μοιραίου Antonov

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Ήταν 11 Φεβρουαρίου όταν η Μόσχα ήρθε αντιμέτωπη με μια τεράστια αεροπορική τραγωδία. Το αεροσκάφος που συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από το Ντομοντέντοβο της Μόσχας «πήρε» μαζί του 71 ανθρώπινες ζωές. Η Daily Mail αποκαλύπτει σήμερα τα τελευταία λόγια του πιλότου. Οι καταγραφείς φωνής από το πιλοτήριο του Αντόνοφ της Saratov Aitlines […]

07.03.2018 | 13:07

Ήταν 11 Φεβρουαρίου όταν η Μόσχα ήρθε αντιμέτωπη με μια τεράστια αεροπορική τραγωδία.

Το αεροσκάφος που συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από το Ντομοντέντοβο της Μόσχας «πήρε» μαζί του 71 ανθρώπινες ζωές.

Η Daily Mail αποκαλύπτει σήμερα τα τελευταία λόγια του πιλότου.

Οι καταγραφείς φωνής από το πιλοτήριο του Αντόνοφ της Saratov Aitlines έβγαλαν στο φως την τελευταία συζήτηση του πιλότου Βαλερί Γκουμπάνοφ με τον συγκυβερνήτη Σεργκέι Γκαμπαριάν.

Όπως αναφέρει το απομαγνητοφωνημένο κείμενο που δημοσιεύθηκε στο RBC,  ο πιλότος λέει στον συγκυβερνήτη να ανακτήσει ύψος, αντί να δίνει κλίση προς τα κάτω στο αεροσκάφος, προσπαθώντας να αποφύγουν την τραγωδία.

«Καταλαβαίνω ότι ήθελες… αλλά αντί για αυτό πηγαίνεις προς τα κάτω. Γιατί πας προς τα κάτω; Πού; Ύψος! Ύψος! Υψος! Πάνω», λέει στον συγκυβερνήτη.

Η ηχογράφηση σταματά με τον κυβερνήτη να λέει «Αυτό ήταν, τη γα@@@@με».

Το RBC επικαλείται πηγές από την ομοσπονδιακή υπηρεσία αερομεταφορών για την αυθεντικότητα της ηχογράφησης.

Τον προηγούμενο μήνα οι εμπειρογνώμονες τόνισαν ότι η αιτία της συντριβής ήταν πιθανότατα η αποτυχία των πιλότων να ενεργοποιήσουν το σύστημα αποπαγοποίησης, με αποτέλεσμα να δείχνει λανθασμένες ενδείξεις της ταχύτητας.

Η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας, αφού εξέτασε το μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης, ανακοίνωσε ως πιθανή αιτία της συντριβής του αεροσκάφους το γεγονός ότι οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας είχαν παγώσει καθώς είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα θέρμανσής τους με αποτέλεσμα να μην δίνουν σωστά δεδομένα.

Exit mobile version