Εκπτώσεις χωρίς αντίκρισμα…

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκπτώσεις χωρίς αντίκρισμα…

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γιώργος Ζαχάρης

Περίπου μία στις τρεις επιχειρήσεις διαμόρφωσε το ποσοστό των εκπτώσεων μεταξύ 21% και 40%, μειωμένο κατά δέκα μονάδες με το αντίστοιχο ποσοστό που εκτιμήθηκε για τις θερινές εκπτώσεις του 2017. Αντιθέτως αυξάνεται το ποσοστό των επιχειρήσεων που επέλεξαν μικρότερης τάξης έκπτωση, συγκεκριμένα μία στις τέσσερις πραγματοποίησε εκπτώσεις έως και 20%. Τέλος τέσσερις στις δέκα επιχειρήσεις […]

02.03.2018 | 08:24

Περίπου μία στις τρεις επιχειρήσεις διαμόρφωσε το ποσοστό των εκπτώσεων μεταξύ 21% και 40%, μειωμένο κατά δέκα μονάδες με το αντίστοιχο ποσοστό που εκτιμήθηκε για τις θερινές εκπτώσεις του 2017. Αντιθέτως αυξάνεται το ποσοστό των επιχειρήσεων που επέλεξαν μικρότερης τάξης έκπτωση, συγκεκριμένα μία στις τέσσερις πραγματοποίησε εκπτώσεις έως και 20%. Τέλος τέσσερις στις δέκα επιχειρήσεις είχαν άνω του 40% έκπτωση στα διαθέσιμα προϊόντα.

Τη φετινή χειμερινή εκπτωτική περίοδο οι επιχειρήσεις στο μεγαλύτερο μέρος τους είχαν πτώση στις πωλήσεις τους σε σύγκριση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, για παραπάνω από 6 στους 10 επιχειρηματίες οι πωλήσεις τους τη χειμερινή εκπτωτική περίοδος-ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2017. Ποσοστό 26% δήλωσε ότι παρέμειναν σταθερές και το 8% ότι κινήθηκαν καλύτερα.

Ως προς το ύψος του ποσοστού έκπτωσης στις εμπορικές αγορές μία στις τρεις επιχειρήσεις, διαμόρφωσε το ποσοστό των εκπτώσεων μεταξύ 21% και 40%, ενώ μία στις τέσσερις πραγματοποίησε εκπτώσεις μικρότερης τάξης, έως και 20%. Σύμφωνα με το 58% των επιχειρηματιών ο Ιανουάριος από άποψη αγοραστικής κίνησης ήταν ο καλύτερος μήνας των εκπτώσεων.

Σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 14 Ιανουαρίου, 7 στους 10 δηλώνουν ότι δεν επηρέασε το τζίρο της εκπτωτικής περιόδου. ενώ 1 στους 4 επιχειρηματίες θεωρεί πως επηρέασε αρνητικά και μόλις το 2% ότι τον επηρέασε θετικά. Η μείωση σε σχέση με το δίμηνο του 2017 που εκτιμάται από τους Εμπορικούς Συλλόγους σε όλη τη χώρα φτάνει το 8,8% (484 εκ. ευρώ), διαμορφώνοντας την εκτίμηση για το τζίρο του πρώτου διμήνου του 2018 σε 5,02 δις ευρώ από 5,5 δις το 2017.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι εκτιμήσεις των Εμπορικών Συλλόγων στην Αττική για κίνηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των χειμερινών Εκπτώσεων 2018 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

 

Εκτίμηση της κίνησης των πωλήσεων κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων στα καταστήματα της Αττικής
 

Α/Α Περιοχές Εκτιμώμενο ποσοστό (%) μείωσης/αύξησης
1 Κέντρο Αθήνας Μείωση 11%-20%
2 Περιφέρεια Αθήνας Μείωση 11-2-%
3 Πειραιάς Μείωση 1%-10%
4 Πάτρα Μείωση 1%-10%
5 Γλυφάδα Μείωση 11%-20%
6 Καλλιθέα Στα ίδια επίπεδα
7 Κερατσίνι Στα ίδια επίπεδα
8 Μαρούσι Μείωση 11%-20%
9 Μοσχάτο Στα ίδια επίπεδα
10 Ν. Ιωνία Στα ίδια επίπεδα
11 Νίκαια Οριακή Αύξηση 5%
12 Π. Φάληρο Μείωση 1%-10%
13 Κηφισιά Μείωση 1%-10%
14 Περιστέρι Στα ίδια επίπεδα
15 Χαλάνδρι Στα ίδια επίπεδα

 

Exit mobile version