Λουκέτο σε καταστήματα βάζει πασίγνωστη αλυσίδα ρούχων

ΚΟΣΜΟΣ

Λουκέτο σε καταστήματα βάζει πασίγνωστη αλυσίδα ρούχων

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Στο κλείσιμο ακόμα περισσότερων καταστημάτων προχωρά η διεθνής αλυσίδα εμπορίας ενδυμάτων, H&M, σύμφωνα με ανακοίνωσή της εξαιτίας περαιτέρω πτώσης των πωλήσεων κατά τους τελευταίους τρεις μήες η οποία έστειλε τις μετοχές της επιχείρησης. Οι μετοχές της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως έπεσαν κατά 13%, στο χαμηλότερο δηλαδή επίπεδο από το 2009. Σύμφωνα με […]

15.12.2017 | 16:31

Στο κλείσιμο ακόμα περισσότερων καταστημάτων προχωρά η διεθνής αλυσίδα εμπορίας ενδυμάτων, H&M, σύμφωνα με ανακοίνωσή της εξαιτίας περαιτέρω πτώσης των πωλήσεων κατά τους τελευταίους τρεις μήες η οποία έστειλε τις μετοχές της επιχείρησης.

Οι μετοχές της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως έπεσαν κατά 13%, στο χαμηλότερο δηλαδή επίπεδο από το 2009.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η σουηδική εταιρεία οι πωλήσεις την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου υπήρξαν χαμηλότερες από τιε εκτιμήσεις.

«Η τριμηνιαία έκθεση για τα φυσικά καταστήματα της H & M, δείχνει ότι επηρεάστηκαν αισθητά από την συνεχιζόμενη αρνητική κατάσταση της και της συνεχιζόμενης αλλαγής στον κλάδο» ανέφερε  η εταιρεία σε δήλωσή της.

Οι πωλήσεις του τετάρτου τριμήνου μειώνονται κατά 4% από έτος σε έτος, ή κατά 2% σε τοπικό νόμισμα, φτάνοντας τα 50,4 δισ. κορώνες (6 δισ. δολάρια)απέχοντας αισθητά από την αύξηση της τάξης του 2% εώς 5% στο τοπικό νόμισμα που προέβλεπε το Reuters

Ο κύριος ανταγωνιστής της H&M, Inditex, ο ιδιοκτήτης της Zara, έχει καταφέρει να προηγηθεί τα τελευταία χρόνια δημιουργώντας μια πιο ευέλικτη αλυσίδα εφοδιασμού που επιτρέπει την προσαρμογή στην ζήτηση. Όπως φάνηκε η «Hennes & Mauritz» έχασε ακόμα περισσότερο έδαφος σε σχέση με το Zara της Inditex. Η τελευταία ανακοίνωσε καθαρό κέρδος για το Σεπτέμβριο ύψους 2,3 δισ. ευρώ, με άνοδο 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος ενώ το τρίτο τρίμηνο, το καθαρό κέρδος αυξήθηκε 2,7% στα 975 εκατ.

Ωστόσο σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την παρουσία του στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η H&M δήλωσε ότι επεκτείνει τη συμφωνία συνεργασίας με την Tmall της Alibaba, προσθέτοντας και άλλες μάρκες στην κινεζική ψηφιακή πλατφόρμα.

Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία είχε προχωρήσει σε κλείσιμο καταστημάτων και στις αρχές του καλοκαιριού, εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων.

Συγκεκριμένα τον Ιούνιο είχε ανακοινώσει το κλείσιμο τεσσάρων καταστημάτων στην Ιταλία, δύο εκ των οποίων στο Μιλάνο στη πλατεία Σαν Μπαμπίλα και στην Πόρτα Βενέτσια ενώ έδειξε το δρόμο της απόλυσης σε 82 εργαζόμενους του σουηδικού ομίλου.

Exit mobile version