alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Βάλτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας
ΥΓΕΙΑ

Βάλτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας

367_ygeia_5

Λίγες απλές συμβουλές για να βάλετε την άσκηση στην καθημερινή σας ζωή, σε μικρές και εύκολες δόσεις που μπορείτε να επαναλαμβάνετε μέσα στην ημέρα:

  1. Κάντε ένα μικρό, δεκάλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής με το που ξυπνάτε.
  2. Αλλάξτε τον τρόπο που πηγαίνετε στη δουλειά. Αν δεν είναι δυνατό να περπατήσετε όλη τη διαδρομή, κατεβείτε δύο στάσεις του λεωφορείου ή μία στάση του μετρό νωρίτερα.
  3. Αν έχετε σκάλες στη δουλειά, κάντε κάθε μέρα ένα διάλειμμα για δέκα λεπτά και προσπαθήστε να ανεβείτε και να κατεβείτε όσο περισσότερους ορόφους γίνεται.
  4. Μετά το μεσημεριανό στη δουλειά, κάντε ένα δεκάλεπτο διάλειμμα για να περπατήσετε στο τετράγωνο.
  5. Αν έχετε παιδιά, αντί να τα περιμένετε να τελειώσουν κάποια από τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, προτιμήστε να βγείτε παράλληλα για περπάτημα και φυσικά επιδιώξτε να παίξετε μαζί τους.
  6. Δοκιμάστε να κάνετε για δέκα λεπτά yoga ή Pilates. Υπάρχουν αρκετά μικρά προγράμματα που μπορείτε να κάνετε και άπειρα σχετικά βίντεο με οδηγίες online.
  7. Όταν βλέπετε τηλεόραση, κάντε μερικές ασκήσεις κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων, όπως αλματάκια επιτόπου, καθίσματα, κάμψεις, ροκανίσματα και προβολές.