Αθήνα

°C

kairos icon

Σάββατο

20

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ / Τα στοιχεία από τις τοξικολογικές εξετάσεις του οδηγού της Πόρσε
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα στοιχεία από τις τοξικολογικές εξετάσεις του οδηγού της Πόρσε

Στη δημοσιότητα έρχονται νέα στοιχεία για δυστύχημα με την Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας που προκάλεσε τον θάνατο σε τρεις νέους ανθρώπους και σε ένα 3χρονο αγοράκι, συγκλονίζοντας την κοινή γνώμη στην Ελλάδα. Οι τοξικολογικές εξετάσεις, σε πρώτη φάση, έδειξαν ότι ο 24χρονος, Γιώργος Βακάκης, οδηγός του πολυτελούς αυτοκινήτου, δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ. Τώρα οι […]

vakakis

Στη δημοσιότητα έρχονται νέα στοιχεία για δυστύχημα με την Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας που προκάλεσε τον θάνατο σε τρεις νέους ανθρώπους και σε ένα 3χρονο αγοράκι, συγκλονίζοντας την κοινή γνώμη στην Ελλάδα.

Οι τοξικολογικές εξετάσεις, σε πρώτη φάση, έδειξαν ότι ο 24χρονος, Γιώργος Βακάκης, οδηγός του πολυτελούς αυτοκινήτου, δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ. Τώρα οι αναλύσεις συνεχίζονται για να διαπιστωθεί αν είχε κάνει χρήση άλλων ουσιών.

Αυτή τη βδομάδα ξεκίνησαν οι κλήσεις για κατάθεση μαρτύρων, ενώ ήδη έχουν καταθέσει οι γονείς του συνοδηγού της Porsche Ανδρέα Γεωργακόπουλου, οι οποίοι μάλιστα ενδέχεται να ψάξουν δικαστικά να βρουν ποιος ευθύνεται για το θάνατο του παιδιού τους.

Αξιωματικοί της Τροχαίας επικοινώνησαν και με τον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον, ο οποίος βρίσκεται στην Κύπρο αυτό το διάστημα. Υπενθυμίζεται πως ο Βραζιλιάνος παίκτης ήταν ο άνθρωπος, που πέρασε οκτώ λεπτά μετά το φονικό τροχαίο από το σημείο, σταμάτησε το όχημα του και μίλησε με τον Υπάτιο Πατμάνογλου.

Στο μεταξύ σύμφωνα με δημοσίευμα πριν από λίγες μέρες στο Έθνος της Κυριακής, στο 75ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού ο νεαρός οδηγός Βακάκης κινούνταν με 260 χιλιόμετρα την ώρα.

Ως αιτία απώλειας της στήριξης της Porsche οι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης βλέπουν το κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού.

Το επίμαχο λάστιχο που έσκασε έχει ως ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, ενώ τα υπόλοιπα 3 την 48η εβδομάδα του 2006.

Μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το τροχαίο. Επιπλέον σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει πατώντας φρένο.

Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, ο χρόνος αντίδρασης υπολογίζεται σε 0.6 – 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά και δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης.

Δείτε περισσότερα: http://www.fimes.gr/2017/03/vakakis-troxaio/#ixzz4cECJu4Ko

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις