alphafreepress.gr / ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ / Ποιοι παράγοντες φαίνεται να «έγραψαν» κατά την Τροχαία την τραγωδία με τους τέσσερις νεκρούς της Εθνικής Οδού
ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Ποιοι παράγοντες φαίνεται να «έγραψαν» κατά την Τροχαία την τραγωδία με τους τέσσερις νεκρούς της Εθνικής Οδού

troxaio-porse

Του Πέτρου Καρσιώτη

Δύο αρνητικοί παράγοντες και μια τρομακτική σύμπτωση, φαίνεται ότι  «έγραψαν» την τραγωδία, που ξετυλίχθηκε το απόγευμα της Κυριακής, στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο Ύπατο Θηβών.

Ο ένας παράγοντας, για τους αστυνομικούς της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων, είναι η υπερβολή, άνω των 200 χιλιομέτρων την ώρα, που είχε αναπτύξει ο οδηγός της Πόρσε, ο άλλος το σκάσιμο πιθανόν ενός από τα ελαστικά του οχήματος, που το μετέτρεψαν  σε ακυβέρνητη μάζα σιδερικών και το τελευταίο η σύμπτωση.

Ενώ το πρόβλημα στην πορεία του αυτοκινήτου είχε αρχίσει ενωρίτερα, αυτό, όπως προκύπτει και από το υλικό του βίντεο ντοκουμέντου, πλαγιολισθαίνει ακριβώς στο άνοιγμα, που οδηγεί σε παράδρομο, όπου είναι εγκαταστημένες οι τουαλέτες.

Αποτέλεσμα εικόνας για τροχαιο με πορσε

Ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν να συνέβαινε  η πλαγιολίσθηση, η Πόρσε θα συρόταν πάνω στο τσιμεντένιο προστατευτικό της Εθνικής, λένε οι αστυνομικοί, αλλά ποτέ δεν θα έπεφτε σαν βόμβα, ανεξέλεγκτη, πάνω στο σταθμευμένο αυτοκίνητο όπου βρισκόταν η μητέρα με το μόλις 2,5 χρόνων, παιδί της, περιμένοντας τον πατέρα…

Σύμφωνα με πληροφορίες της Alphafreepress, οι αξιωματικοί της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων, στην προσπάθειά τους να ελέγξουν τον τρόπο κίνησης επί της εθνικής της Πόρσε, στα χιλιόμετρα πριν από το δυστύχημα, έχουν ζητήσει από τη διαχειρίστρια εταιρία της Οδού, το υλικό από τις κάμερες, το οποίο θα παραδοθεί τα επόμενα 24ωρα.

Επίσης επιζητούν και την κατάθεση οδηγού ο οποίος εμφανίστηκε σε τηλεφωνικές συνεντεύξεις του να αποκαλύπτει ότι είδε σημαντικές σκηνές από όσα προηγήθηκαν της τραγωδίας καθώς η Πόρσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, τον προσπέρασε.

«Η Πόρσε με προσπέρασε.  Οδηγούσα  στη μεσαία λωρίδα. Με προσπέρασε με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Με ταρακούνησε.

Εγώ πήγαινα με 100χλμ/ώρα περίπου.  Φεύγει από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας που ήταν και πήγαινε ευθεία μια χαρά ο άνθρωπος, σφαίρα όμως.

Ξαφνικά αρχίζουν να φεύγουν κομμάτια από τα λάστιχά του. Για αυτό έφυγε το αυτοκίνητο. Η εθνική οδός είχε πάνω κομμάτια, εγώ για να τα αποφύγω έστριψα λίγο να τα αποφύγω τα κομμάτια που έφυγαν.

Δηλαδή από λάστιχο την έπαθε ο άνθρωπος, και έχασε τον έλεγχο, φρενάρισε, κάπνιζαν τα λάστιχα του αυτοκινήτου πάνω στην άσφαλτο από το φρενάρισμα και μετά καρφώθηκε το αυτοκίνητο. Και τα κομμάτια έμειναν πάνω στην άσφαλτο».

Οι αστυνομικοί που ερευνούν τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος, έχουν στα χέρια τους λίγα δεδομένα.

Αποτέλεσμα εικόνας για τροχαιο με πορσε

Το ένα, σύμφωνα με όσα είπαν στην Alphafreepress, ότι δεν υπήρχε ούτε σταγόνα νερού στο οδόστρωμα.

Το δεύτερο ότι από κανένα στοιχείο δεν προκύπτει ύπαρξη δεύτερου αυτοκινήτου, που να έπαιξε έμμεσο έστω ρόλο στην τροχαία τραγωδία.

Το τρίτο ότι η ταχύτητα με την οποία φεύγει ακυβέρνητη η Πόρσε είναι πάνω από 200 χιλιόμετρα.

Το τέταρτο ότι ο νεαρός οδηγός της δεν είχε την εμπειρία να αντιμετωπίσει την πλαγιολίσθηση καθώς δεν ήταν ένα αυτοκίνητο που συνήθιζε να οδηγεί, αλλά το πήρε επειδή το δικό του είχε κάποιο πρόβλημα.

Επίσης η πρώτη πραγματογνωμοσύνη των αστυνομικών δεν βρίσκει πριν από το δυστύχημα ίχνη φρεναρίσματος.

Καθώς τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν σύστημα, που μπλοκάρει και ξεμπλοκάρει τους τροχούς, δεν σημαίνει και ότι δεν πάτησε το φρένο. Απλά δεν έμειναν ίχνη.