Search

Tips για χειμώνα χωρίς προβλήματα

Μοιράσου αυτό το άρθρο...Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter

Ήρθαν και έφυγαν η Σοφία και ο Τηλέμαχος, ακολουθεί η Υπατία και ποιος ξέρει πόσα άλλα ονόματα. Ο χειμώνας έφερε κρύο και μαζί του βήχα, φτάρνισμα, ρινική καταρροή και γενικά κρυολογήματα. Για την αποφυγή τους ή την άμεση αντιμετώπιση τους, τα παρακάτω tips μπορούν να φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα:

Πολύχρωμα πιάτα

Φροντίζουμε η διατροφή μας να περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά από όλες τις «χρωματικές ομάδες». Κάθε χρώμα έχει το δικό του σύνολο μοναδικών αντιοξειδωτικών ουσιών, των φυτοχημικών, τα οποία προσδίδουν στα φρούτα και τα λαχανικά το ζωντανό χρώμα τους και επιφέρουν πολλαπλά οφέλη στην υγεία και το ανοσοποιητικό σύστημα. Αναζητήστε, για παράδειγμα, βιταμίνη C τόσο στους πράσινους, όσο και στους μωβ / μπλε καρπούς, ανθοκυανίνες στους κόκκινους, β-καροτένιο στους πορτοκαλί και φυτικές ίνες στους μωβ.

Πολλά ροφήματα

Ανάλογα με την περίπτωση, υπήρχε και η κατάλληλη πρόταση για την αποτελεσματική αντιμετώπιση. Το ρόφημα μολόχας βοηθούσε στην καταπράϋνση του πονόλαιμου και το ρόφημα θυμαριού στην προστασία του λαιμού, λόγω της ήπιας αντισηπτικής του δράσης. Για το βήχα και την απόχρεμψη, συνιστάται το αφέψημα μάραθου και γλυκάνισου, ενώ για την αποφυγή ή την αντιμετώπιση παθήσεων του αναπνευστικού, το ρόφημα φασκόμηλου.

Επαρκής ενυδάτωση

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού προλαμβάνει από την αφυδάτωση και την εξάντληση και συμβάλλει αποτελεσματικά στη βλεννόλυση και την απόχρεμψη. Βοηθά, σαφώς, το νερό αλλά και άλλα ροφήματα όπως το τσάι, ο καφές, οι χυμοί, το γάλα αλλά και οι σούπες και τα φρούτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η σωστή επιλογή τροφής για αθλούμενους

Μοιράσου αυτό το άρθρο...Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter