Search

Ξέχνα όσα ήξερες – Πώς θα βελτιώσεις πραγματικά την όρασή σου

Μοιράσου αυτό το άρθρο...Share on Facebook0Tweet about this on Twitter

μάτια όραση τροφές

Η ζωή μας περιστρέφεται γύρω από μια ηλεκτρονική συσκευή.

Είτε αυτή είναι κινητό, υπολογιστής ή τηλεόραση, τα μάτια μας είναι αυτά που «βασανίζονται» και… δουλεύουν υπερωρίες.

Η καλή ποιότητα της όρασής μας, από την άλλη, δεν είναι δεδομένη.

Βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τις καθημερινές μας επιλογές σε πολλά επίπεδα.

Με άλλα λόγια, η καθημερινή «ταλαιπωρία» των ματιών εγκυμονεί κινδύνους.

Η διατροφή παίζει, επίσης, έναν σπουδαίο ρόλο στην προστασία και βελτίωση της όρασής σας.

Υπάρχουν τροφές που μπορούν να γίνουν σύμμαχοι στην καλή υγεία των ματιών σας.

Ποιες είναι αυτές, σύμφωνα με την Αμερικανική Οπτομετρική Ένωση, και την Αμερικανική Ακαδημία Οφθαλμολογίας;  

1) Ψάρι: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα δρουν ευεργετικά στην υγεία των ματιών.

Λιπαρά ψάρια όπως τόνος, σολομός, πέστροφα, σκουμπρί, σαρδέλα, γαύρος και ρέγγα αποτελούν πλούσια πηγή.

2) Ξηροί καρποί και όσπρια:

Οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ωμεγά-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε.

Tροφές όπως: καρύδια, κάσιους και φυστίκια μπορούν να ωφελήσουν πραγματικά.

3) Σπόροι: Τα ίδια θρεπτικά συστατικά θα βρείτε και στους σπόρους. Σπόροι chia και λιναρόσπορος είναι οι τοπ τροφές αυτής της κατηγορίας.

4) Εσπεριδοειδή: Τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C –η τελευταία δρα για την υγεία των ματιών, όπως η βιταμίνη Ε. Θα την βρείτε στα λεμόνια, τα πορτοκάλια και το γκρέιπφρουτ.

5) Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Είναι πλούσια πηγή λουτεΐνης, ζεαξανθίνης και βιταμίνης C. Και οι τρεις επιδρούν θετικά στην προστασία της όρασης. Το σπανάκι και  η λαχανίδα είναι οι τοπ τροφές αυτής της κατηγορίας.

6) Καρότα: Πλούσια σε βιταμίνη Α και β-καροτίνη (σσ. προβιταμίνη της βιταμίνης Α- έχει αντιοξειδωτική δράση για την όραση).

7) Βοδινό κρέας: Είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο- βοηθά μακροπρόθεσμα στην υγεία των ματιών καθυστερώντας την απώλεια όρασης που φέρνει το πέρασμα του χρόνου.

8) Γλυκοπατάτες: Όπως τα καρότα, έτσι και οι γλυκοπατάτες, είναι πλούσια σε β-καροτίνη. Παράλληλα είναι πηγή βιταμίνης Ε.

9) Αυγά: Πλούσια πηγή βιταμίνης C, E και ψευδάργυρου. Θρεπτικά συστατικά πολύτιμα για την υγεία των ματιών.

10) Νερό: Εμποδίζει την αφυδάτωση και κατ’επέκτασιν την ξηρότητα των ματιών.

Μοιράσου αυτό το άρθρο...Share on Facebook0Tweet about this on Twitter